logos

Олена Дейнека: ядро бренду та цінність продукту для клієнта

Розробка унікальної торговельної пропозиції, болі бізнесу та їх вирішення, “лійка” продажів, портрет клієнта, піраміда цінностей  та продуктовий портфель – це те, з чого складається майбутнє бренду. Саме тому тема “Розробка унікальної торговельної пропозиції” стала частиною програми Master of Business Systems (MBS) Львівського центру розвитку малого бізнесу, на якій кожен слухач на практиці відпрацьовував для свого бізнесу пошук цінності власного продукту для клієнтів.

Одним з важливих елементів модуля був аналіз цінності продукту: з чого складається ядро бренду, сім невід’ємних атрибутів бренду (корисність, унікальність, цінність/вигоди, зручність, емоційність, запитаність, довіра) та яка цінність продукту для клієнта у матеріалах з модуля “Розробка унікальної торговельної пропозиції”.

Ядро бренду / Купівельна цінність:

Шукайте корисність для клієнта у відповідях на ці питання:

–  Що є у Вас такого, що буде цікаво/потрібно іншим людям?

–  Що Ви спроможні дати іншим людям/громаді/суспільству?

–  Чим я кращий за інших людей?

–  Чим я можу послужитись/допомогти?

–  Чому люди зможуть звернути на вас увагу?

Чи є цінність для клієнта :

–  За які вигоди люди готові платити?

–  Як моя пропозиція може вирішити проблеми людей/організацій?

–  Скільки люди готові платити за мою корисність або таланти?

–  Яку корисність можна віддати безплатно?

–  Які витрати несуть люди внаслідок придбання мого товару/послуги?

Джерело: Презентація Олени Дейнеки  22-23.01.2019 в Львівському центрі розвитку малого бізнесу.

Залишити відповідь

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання.

Чим ми можемо бути вам корисні?

Дізнавайтесь про нас більше