logos

Master of Business System

Навчально-консультаційна програма

Модуль 1.  Стратегія, візія та концепція бізнесу.

Викладач – Бельтюков Р.

  • Визначення візії та стратегічної мети, як власної, так і бізнесу.
  • Проведення оцінки та визначення стратегії розвитку мого бізнесу залежно від поточної позиції на конкурентному ринку.
  • Формування цілісного обрису бізнес-системи із урахуванням трендів розвитку бізнесу
  • Формування чіткої концепції вашого власного бізнесу.
  • Розуміння покрокової послідовності реалізації концепції бізнесу.
  • Формування елементів концепції бізнесу, яких бракує до повної системи.

Модуль 2. Маркетинг та маркетингова стратегія, побудова системи цінностей.

Викладачі – Дайнека О., Білоус О.

  • Визначення дійсних потреб ключових клієнтів.
  • Ринкові дослідження та аналітика. Практичне визначення ширини та глибини вашого сегменту ринку.
  • Ціна та очікування клієнта – дослідження розбіжностей пропозиції і очікувань клієнтів.
  • Визначення унікальних властивостей вашого продукту, які необхідні ключовому клієнту.
  • Розробка пропозицій для ключових клієнтів та рекламного звернення до ринку.
  • Формування маркетингової стратегії та унікальної ринкової пропозиції за принципом win-win-win, яка дозволить розширити ринок збуту.

Модуль 3. Ресурсна структура бізнесу та її оптимізація.

Викладач – Чорний М.

  • Технічні та технологічні ресурси підприємства їх оцінка, управління їх ощадливим використанням.
  • Людські ресурси, оцінка їх компетенцій та планування їх ефективного розподілу та використання.
  • Фінансові ресурси, бюджетування і управління фінансовими показниками.

Модуль 4. Модель бізнесу, формування конкурентної моделі

Викладачі – Бельтюков Р., Білоус О.

  • Ключові фактори успішного розвитку мого бізнесу та їх ефективне використання.
  • Корегування стратегічних цілей  та стратегії і тактики бізнесу.
  • Корегування існуючої бізнес-моделі та приведення її до стратегічних цілей бізнесу.

Модуль 5.  Рекрутинг та управління персоналом

Викладач – Солодов І.

  • Лідерство та управління, неформальне та ситуативне лідерство
  • Профілі компетенцій працівників та стратегія пошуку і найму персоналу
  • Формування KRI та KPI працівників, мотивація персоналу.
  • Підбір та розстановка працівників по процесах підприємства відповідно до їх психофізіологічного профілю та профілю компетенцій.
  • Підбір найбільш ефективної моделі рекрутингу та найму персоналу. Аутстафінг.

Модуль 6. Бренд і корпоративна культура

Викладач – Потапов А.

  • Правила створення та виводу на ринок власного бренду.
  • Позиціонування та рекламна стратегія і тактика для малого бізнесу.
  • Розробка стандартів для фірмового стилю та бренд-буку.
  • Корпоративна культура та її елементи для вашого бізнесу.
  • Приведення корпоративної культури, стратегії та цінностей до єдиного показника.

Навчання на модулях практичне з практичними прикладами та аналізом ситуації безпосередньо у Вашому бізнесі і рекомендацією рішень безпосередньо для Вас.

Тривалість одного модуля – 2 дні, з 10 до 18 години. Навчання проходить у м. Львові.

Вартість програми – 5 000 $.

Станом на 21 жовтня грантова вартість програми – 31250 грн., (1250 $). Грант надається в рамках програми підтримки малого і середнього бізнесу для компаній з річним оборотом до 800 000 $

Кількість місць – 35.

Грант діє до завершення кількості місць.

Контактна особаМихайло Чорний, 096 243 10 89, chorniy.bc@gmail.com

ЗареєструватисьНатисніть тут

Чим ми можемо бути вам корисні?

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання.

Дізнавайтесь про нас більше