logos

Навчально-практична програма «Спадкоємець бізнесу»Для батьків-власників бізнесу та їх дітей, яким прийшов час переймати на себе управління бізнесом.

мбс зменшене
У процесі програми будуть розглянуті практичні кейси:

• Як правильно передати бізнес синові чи доньці так, щоб бізнес і надалі розвивався.
• Як мотивувати дитину до управління бізнесом батьків в той час, коли дитина цього не прагне.
• Як передати дитині свій досвід та в той же час не обмежити дитину у розвитку своїм досвідом.

Цільова аудиторія

  • Для батьків-власників бізнесу та їх дітей, яким прийшов час переймати на себе управління бізнесом.

Увага!

Окрім модульного навчання в програму включена дводенний модуль (стратегічна сесія) з розробки стратегії розвитку та еко-системи бізнесу, яка проводиться безпосередньо на підприємстві та включає:

  • Концепцію стратегічного планування.
  • Моделі та сутність (для чого саме потрібне стратегічне планування і чого може досягти організація).
  • Різниця між тактичним, довгостроковим та стратегічним плануванням
  • Визначення та формування цілей та задач організації (місія, візія і т.д.).
  • Етапи стратегічного планування.
  • Інструменти стратегічного аналізу.
  • Надання та визначення чіткого розуміння, що таке «організаційна структура», моделі організаційних структур та яким чином стратегічне планування впливає на формування організаційної структури в організації.
  • Сформувати чітке розуміння горизонтального та вертикального управління в організації та схеми взаємодії
  • Визначення/делегування повноважень та довіра до ключового персоналу організації
  • Мета, створення політик та процедур задля покращення управління та регламентація процесів в організації
  • Автоматизація управлінських процесів (тайм менеджмент/контроль і т.п.)

У програмі будуть розглянуті аспекти родинного бізнесу та родинної справи. Чому саме для України родинний бізнес є найбільш історично притаманний?

Програма побудована за принципом виховати бажання у дитини самостійно прийняти бізнес та ним успішно управляти і розвивати.

Модулі

  1. Родинні цінності і цілі
  • Цінності та цілі засновника компанії, його прагнення до підприємницької незалежності його сім’ї.
  • Цінності та цілі дітей засновника компанії, їх прагнення та життєві мотиви.
  • Поєднання особистих цілей з цілями бізнесу.
  • Правила та відносини, розподіл повноважень та зон відповідальності.
  • Формування договору партнерства та передачі управління бізнесом.
  1. Розробка стратегії розвитку родинного бізнесу
  • Чітке визначення власного бачення бізнесу та стратегічної мети, як власної, так і бізнесу.
  • Проведення оцінки та визначення стратегії розвитку вашого бізнесу залежно від поточної позиції на конкурентному ринку.
  • Формування плану розвитку із чітким визначенням конкретних дій, заходів, часових термінів їх виконання.
  1. Розробка унікальної ринкової пропозиції
  • Формування чіткої концепції вашого власного бізнесу.
  • Розуміння покрокової послідовності реалізації концепції бізнесу.
  • Формування елементів концепції бізнесу, яких бракує до повної системи.
  1. Маркетингова стратегія
  • Визначення дійсних потреб ключових клієнтів.
  • Розробка пропозицій для ключових клієнтів та рекламного звернення до ринку.
  • Визначення унікальних властивостей вашого продукту, які необхідні ключовому клієнту.
  • Механізми визначення ширини та глибини вашого сегменту ринку.
  • Формування маркетингової стратегії та унікальної ринкової пропозиції за принципом win-win-win яка дозволить розширити ринок збуту.
  1. Інтернет-маркетинг та SMM
  • Порядок проведення аудиту ваших бізнес-сторінок, груп та сайтів.
  • Визначення найбільш дієвих каналів просування та продаж SMM для вашого сегменту ринку та клієнтів.
  • Розробка стратегії (бачення, цілі, лійки продажу) для Facebook.
  • Порядок створення контент-плану, контенту та його поширення.
  • Порядок роботи із віддаленими працівниками з SMM, правила постановки та контрою завдань і оцінка їх результатів роботи.
  1. Формування системи продажу
  • Побудова і налагодження системи продажу
  • Визначення ефективних каналів збуту та просування.
  • Товарна, цінова та збутова політика підприємства.
  • Взаємодія з клієнтом
  • Формування програми лояльності
  • Робота з «важкими клієнтами» та негативним відгуком
  1. Управління процесами
  • Формування процесної карти підприємства.
  • Правила декомпозиції процесів
  • Інструменти опису та декомпозиція процесів підприємств.
  • План переходу з функціонального до процесного управління підприємством.
  • Гра-симуляція «Впровадження та перехід на процесне управління».
  1. Управління фінансами
  • Основні фінансові показники підприємства та їх класифікація і сегментація
  • Управління фінансами, бюджетування.
  • Поняття витрат в управлінському обліку, їх класифікація та поведінка.
  • Управління витратами за видами діяльності (ABМ).
  1. Управлінський та кадровий облік
  • Сутність калькулювання і необхідність розподілу непрямих витрат.
  • Особливості калькулювання собівартості з повним розподілом витрат і за змінними витратами.
  • Бухгалтерський облік та оптимізація податкового навантаження на малий бізнес.
  1. Управління персоналом
  • Лідерство та управління, неформальне та ситуативне лідерство.
  • Профілі компетенцій працівників та стратегія пошуку і найму персоналу.
  • Розвиток персоналу та управління кар’єрою персоналу.
  • Формування KRI та KPI працівників, мотивація персоналу.
  1. Корпоративна культура
  • Складові корпоративної культури.
  • Формування та впровадження корпоративної культури в підприємстві.
  • Філософія компанії та представлення її на ринку.
  • Прищеплення корпоративної культури персоналу.
  1. Емоційний інтелект.
  • Як працюють емоції та емоційний інтелект.
  • Емоційний інтелект людини та підприємця, що спільного та відмінного.
  • Взаємодія у конфліктах та розвиток позитивних відносин між працівниками.
  • Емоції в прийнятті рішення керівниками бізнесу.
  • Вплив емоцій на продажі та розвиток бізнесу.
  1. Брендинг та фірмовий стиль
  • Правила створення та виводу на ринок власного бренду.
  • Позиціонування та рекламна стратегія і тактика для малого бізнесу.
  • Розробка стандартів для фірмового стилю та бренд-буку.
  • Формування корпоративної культури.
  1. Наглядова рада та дирекція у родинному бізнесі
  • Формування наглядової ради і дирекції. Розподіл відповідальності.
  • Формування системи стратегічного управління родинним бізнесом.
  • Формування системи операційного управляння родинним бізнесом.
  • Умовне акціонування у родинному бізнесі. Акції при народженні, акції при управлінні, акції у спадок.

Контактна особа: Олександр Білоус 098 608 7260

director.lv.center@gmail.com

ДНІ ПРОВЕДЕННЯ – вівторок-середа

МІСТА ПРОВЕДЕННЯ – Львів.

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання.

Чим ми можемо бути вам корисні?

Дізнавайтесь про нас більше